Tuesday, November 27, 2012

Taman Islam telah menubuhkan YAYASAN PENDIDIKAN TAMAN ISLAM KEMAMAN TERENGGANU  (YPTIKT)  MAC 2004 untuk membantu merealsasikan pendidikan Islam di Taman Islam untuk melahirkan para alim ulama yang meneruskan kesinabungan risalah ISLAM ini.

Yayasan ini membantu meringankan bebanan perbelanjaan bagi pengajian yang berada dibawahya : - PENGAJIAN MENENGAH - ( 12-18 TAHUN )
- PENGAJIAN RENDAH - (6-12 TAHUN )
- PENGAJIAN PRA SEKOLAH (TASKA) ( 5-6 TAHUN )

YANG TERKINI - BIDANG TAHFIZ AL-QURAN
DI KENDALIKAN OLEH AKADEMI TAHFIZ AL-QURAN AZZAWAWI (ATQA)
YANG JUGA MENJADI AHLI PERSATUAN MAHAAD TAHFIZ MALAYSIA (PERMATA)

SEMOGA USAHA YANG BAIK INI DAPAT MEMBANTU GENERASI YANG AKAN DATANG MEMPELAJARI ILMU AGAMA DAN MEMANTAPKAN LAGI KEFAHAMAN TENTANG ISLAM INI.

UNTUK MENJADIKAN USAHA INI BERJALAN DENGAN BAIK DAN TERSUSUN, MAKA PIHAK YAYASAN MEMERLUKAN SUMBANGAN DERMA BAGI MENJAYAKAN AGENDA YANG BESAR INI.

BERSEDAQAHLAH WALAUPUN SEDIKIT ....

1 comment:

  1. ASSALAMUALAIKUM

    sekadar melontarkan pandangan, mungkin berguna kepada ibu-ibu dan bapa-bapa yang ingin mendaftarkan anak2 mereka.

    saya ingin merequest agak pihak pengurusan meletakkan satu table yang mana merangkumi subjek pembelajaran bagi setiap tahap pembelajaran anak-anak disana. dan kalau boleh juga, untuk menyediakan bajet secara keseluruhan bagi setiap penggal termsuk bayaran pendaftaran permulaan agar memberi kemudahan kepada yang baru mendaftar sebag rujukan mereka. sekian, mohon mencadang.

    ReplyDelete